Inici / Actualitat / L’alumnat de 4t de Primària coneix el dia a dia del Volei CIDE Palma

L’alumnat de 4t de Primària coneix el dia a dia del Volei CIDE Palma

Dues jugadores i el seu president, Antoni Figuera, han respost a les preguntes d’un grup molt curiós

(Dilluns, 9 oct.) Avui dematí, al teatre del col·legi CIDE, ha tengut lloc un acte de trobada entre l’alumnat de 4t de Primària i el Club de Volei CIDE Palma, representat pel seu president i dues jugadores: Ainhoa Barbé (Mallorca) i Bruna Paixao (Brasil). 

El president i entrenador, Antoni Figuera ha explicat breument les normes bàsiques, les posicions i cops més comuns, a un auditori molt interessat en aquest esport i tan vinculat al CIDE des de fa més de 50 anys. Les jugadores i el president han convidat a tots els assistents a gaudir del proper partit de lliga, que es jugarà al poliesportiu del CIDE aquest proper dissabte a les 16:30 h contra el Sant Just.

Els i les alumnes han formulat nombroses preguntes per conèixer millor el dia a dia d’un equip de Superlliga 2, així com de les tècniques de joc, rutines de treball i recomanacions per iniciar-se en aquest esport.

Aquesta trobada s’emmarca en el programa “Suma’t amb l’èlit”, impulsat pel Consell de Mallorca per acostar l’esport als centres educatius. 

No et perdis...

Santa Cecilia al CIDE

Celebram Santa Cecília, patrona de la música

Amb motiu del Dia de la Música, en que es commemora Santa Cecília, els grups …

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *