L’aprenentatge cooperatiu dins les aules del CIDE (V)

apcooperatiu14:3_7

Avui, per endinsar-nos una mica més dins l’aprenentatge cooperatiu, descobrirem com utilitzar el foli giratori per elaborar un superconte, aprendre història i aprofundir en els misteris de l’univers…

apcooperatiu14:3_9 apcooperatiu14:3_11 apcooperatiu14:3_2

Començam amb el superconte que es varen inventar a la classe de 2n D de Primària. Mitjançant equips de treball cooperatiu, i emprant l’estructura del foli giratori que us hem mencionat, els petits escrivien un petit bocí d’aquest superconte, que després es posava en comú. Com que cada nin emprava un color diferent, d’aquesta manera, després es podia saber qui era l’autor de cada part del relat. Una tasca ben divertida!

apcooperatiu14:3_12 apcooperatiu14:3_10

apcooperatiu14:3_8 apcooperatiu14:3_6

A la classe de 5è D varen emprar el foli giratori per posar en comú els continguts treballats sobre el tema dels Romans, impartit a l’assignatura de Ciències Socials. Per la seva banda, els estudiants de 2n E es varen dividir en equips. Cada un d’aquests equips havia de fer un dibuix relacionat amb l’univers. Tots els membres havien de decidir en comú què volien dibuixar i utilitzaven els materials d’aula que volien (ceres, retoladors, gomets, aquarel·les i cintes. I el resultat va ser… tota una obra d’art!

apcooperatiu14:3_4 apcooperatiu14:3_5

apcooperatiu14:3_3 apcooperatiu14:3_1

Compartir: