Cap del departament: Jaume Barceló
ESO 21-22:
1r ESO A |
Llengua catalana i literatura
|
Miquel Rosselló | |
1r ESO B, C, D, E I F | Antònia Homar | ||
2n ESO A | Antònia Homar | ||
2n ESO B, C, D i E | Tomeu Amengual | ||
3r ESO A | Miquel Rosselló | ||
3r ESO B i C | Maria del Mar Verd | ||
3r ESO D | Miquel Rosselló | ||
3r ESO E | Antònia Homar | ||
4t ESO A (E. Aplicats) | Miquel Rosselló | ||
4t ESO A (PRAQ) | Maria del Mar Verd | ||
4t ESO B i C (E. Acadèmics) | Miquel Rosselló | ||
4t ESO D (E. Acadèmics) | Jaume Barceló | ||
4t ESO E (E. Acadèmics) | Maria del Mar Verd | ||
4t ESO | Arts escèniques | Miquel Rosselló |
Els àmbits corresponents al programa de millora de l’aprenentatge i el rendiment de l’alumnat (PMAR), es troben al següent enllaç.
BATX 21-22:
1r Batxillerat A i B | Jaume Barceló | |
1r Batxillerat C i D | Tomeu Amengual | |
1r Batxillerat | Literatura Universal | Patrícia Mir |
2n Batxillerat A | Jaume Barceló | |
2n Batxillerat B i C | Patrícia Mir | |
2n Batxillerat | Arts escèniques | Sergi Baos |
PT – Professorat de pedagogia terapèutica (Departament d’Orientació): Lluïsa Llinàs.
Manifest per la llengua de les cooperatives d’ensenyament
Les cooperatives d’ensenyament de les Illes Balears manifesten en el seus trets d’identitat que la llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, és la llengua vehicular d’ensenyament i d’aprenentatge dels seus centres educatius. Les escoles cooperatives assumeixen que la llengua catalana s’ha d’emprar habitualment a tots els contextos del centre, és a dir, com eina bàsica de relació entre tots els seus membres de la comunitat educativa, en la gestió i en les comunicacions externes. També s’han de crear situacions en què s’usi més enllà del recinte escolar amb la intenció de posar-la al mateix nivell que la resta de llengües d’àmbits europeus.
Argumentari ensenyament en català per a tothom
L’escola no vol infants separats per raons de llengua; els vol mesclats i que tots participin de les mateixes experiències i convisquin culturalment junts i enriquits amb les aportacions de tots.
Per avançar pedagògicament i socialment l’escola disposa d’un projecte educatiu integrador, que afavoreix la cohesió, no discrimina ningú i ha estat aprovat pel consell escolar del centre. Les primeres experiències en dues línies molt prest es van haver d’arraconar perquè separaven l’alumnat en classes socials ben diferenciades .