Tècnic en administració i finances
Actuacions cofinançades
La creació de nova oferta formativa en modalitat presencial o intensiva, així com també la nova oferta a distància i modular, està finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea-NextGenerationEU, en el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Vols descobrir la nova formació professional que et permet aprendre mentre treballes? Coneix la modalitat d’FP intensiva que oferim al CIDE amb el Grau Superior d’Administració i Finances.
La modalitat INTENSIVA et permet combinar la formació reglada i el treball remunerat. D’aquesta forma s’augmenten les possibilitats d’inserció laboral. L’estructura de la formació és la següent: l’alumnat compagina la seva formació al centre educatiu amb la formació a una empresa amb un contracte laboral.
Si t’agrada la gestió de personal, donar assessorament a clients o usuaris, les tasques administratives i les operacions econòmiques-financeres, aquest són els teus estudis. Inscriu-te al Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances!
Amb el títol de Tècnic Superior en Administració i Finances sabràs organitzar i executar operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers d’una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de qualitat, gestionant la informació, assegurant la satisfacció del client i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.
Competències professionals
Quan finalitzis el cicle formatiu, seras capaç de:
- Tramitar documents i comunicacions internes i externes d’informació empresarial.
- Organitzar i supervisar la gestió administrativa del personal de l’empresa.
- Gestionar els processos de tramitació administrativa empresarial en relació a les àrees comercials, financeres, contables i fiscals.
- Realitzar la gestió contable i fiscal de l’empresa.
- Supervisar la gestió de tresoreria, la captació de recursos financers i l’estudi de viabilitat de projectes d’inversió.
- Aplicar els processos administratius establerts en la selecció, contractació, formació i desenvolupament de Recursos Humans.
- Realitzar la gestió administrativa dels processos comercials (proveïdors, assessorament, atenció al client, administracions públiques, etc).
- Atenció al client (àmbit administratiu i comercial).
- Organitzar, coordinar i supervisar equips de feina.
- Supervisar i gestionar de la prevenció de riscos laborals i ambientals dins l’empresa.
- Supervisar i aplicar la gestió de qualitat i d’accessibilitat.
- Gestió bàsica per crear una petita empresa.