Una caminada per la serra de na Burguesa per acabar les excursions preparatòries pel Camí de Santiago 2016

excursiocamino3_3

Ja han acabat les excursions preparatòries pel Camí de Santiago! Han estat etapes intenses i llargues, però també divertides i plenes d’experiències. La darrera, aquest passat diumenge 13 de març. I segons ens expliquen en Tià Vallbona i na Xisca Vindel, la cosa no ha pogut anar millor: els caminants han recorregut més de 20 km amb desnivell, en un dia assolellat i amb una temperatura molt agradable.

excursiocamino3_2 excursiocamino3_1

La trobada era al CIDE a les 9:15 h. D’allà, els caminants han anat en direcció el cementeri de Sa Vileta i han pujat al coll de Son Marill, partió dels municipis de Palma i Puigpunyent. Després han continuat fins a la torre de vigilància dels Puntals de Valldurgent i, d’allà, una mica més fins el Coll de sa Creu. Des d’aquest coll han seguit fins al mirador de n’Alzamora, on s’han fet una foto amb el Galatzó i la Moleta de s’Esclop de fons. Amb una mica més d’esforç, han arribat fins al coll des Pastors, on han dinat. L’excursió ha continuat (ja per avall) en direcció al polvorí de Gènova. I per postres, han travessat el golf de Son Muntaner i han arribat al CIDE sobre les 17:00 h. Quasi 8h de caminar i uns 23 km de recorregut. Excel·lent jornada preparatòria!

excursiocamino3_5 excursiocamino3_4

Després d’aquestes tres excursions, encara queda, però, molta feina. El pròxim dilluns 11 d’abril a les 17:15 h tendrà lloc la darrera reunió al hall de l’escola. Aquest serà el darrer dia per apuntar-se, si és que hi ha algú interessat, encara! Si és el cas, escriviu un correu a camino@cide.es

Aprofitau! Encara queden les darreres places disponibles!