Inici / Actualitat / Xerrades sobre el programa ERASMUS+

Xerrades sobre el programa ERASMUS+

Avui dimarts dia 26 de setembre s’han dut a terme una sèrie de xerrades informatives per a l’alumnat de 3r d’ESO respecte al programa ERASMUS+, on la UE cofinancia estades a països europeus i del qual el CIDE n’és centre acreditat des de l’any passat.

Per tal de resoldre dubtes i ampliar la informació amb experiència de primera mà, dues alumnes que el curs passat varen gaudir d’aquest programa a Portugal i Bulgària, han acompanyat l’explicació per tal d’animar les persones interessades.

A les xerrades s’han explicat els objectius, el procés de selecció, la durada i altra informació rellevant per l’alumnat.

Una de les novetats d’aquesta nova edició serà que hi haurà la possibilitat d’estades més extenses, i s’anirà informant l’alumnat de tots els detalls, així com destins i altres dades d’interès.

No et perdis...

Santa Cecilia al CIDE

Celebram Santa Cecília, patrona de la música

Amb motiu del Dia de la Música, en que es commemora Santa Cecília, els grups …

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *